31 tetor 2008

Xhixhi Bufon, një jetë e pazakontë si shtëpiak

Dëmtimi që po e mban larg fushës së gjelbërt ka ardhurnë kohën e duhur. Ose të paktën nuk e ka rënduarshumë Xhixhi Bufon, super-portierin e Juventusit, që ubë baba 28 dhjetorin e vitit të shkuar. Kështu, ai kamundur të kalojë pak më shumë kohë me AlenaSeredovën e tij. Dhe mbi të gjitha me “Fufon”, kështu equajnë në shtëpi Luis Tomasin e vogël. “Është njëmënyrë perfekte për ta njohur më mirë. Unë e njohshumë mirë, por ai jo dhe aq mua. Por është shumëmirë edhe kështu”, ka pranuar për “Chi” Alena Seredova,e shoqja e Bufonit. Sigurisht që mami ështëgjithmonë mami. “Si prind është e sigurt që jam nëplan të dytë në krahasim me bashkëshorten time – kapranuar Xhixhi –. Për shembull, nëse “Fufo” është nëkrahët e mi dhe kalon Alena, ai kërkon menjëherë tëshkojë tek e ëma. Dhe unë mbetem keq. Ndoshtandodh ngaqë është i vogël, ndoshta mund të zgjasëvetëm për pak kohë, por kjo situatë më trishton”. Sibashkëshort perfekt është e vështirë të mos i japësh tëdrejtë... Megjithatë, lindja e Luis Tomasit e ka ndryshuarmënyrën e jetesës së çiftit. Zgjimi i parë është nëorën 3.00, pastaj në orën 6.00: “Zgjimi i dytë ështërraskapitës dhe përfundimisht nuk e merr dot mëveten. Sytë më hapen dhe është e pamundur të fle,kështu që jam i detyruar të shkoj dhe të ha mëngjesin.Në shumicën e rasteve e përgatit Alena, por një herënë muaj ndodh mrekullia: ia servir mëngjesin në krevatbashkëshortes sime. Por vetëm një herë, pasi nuk duaqë ajo të mësohet me këtë gjë. Një herë në muaj mëpëlqen edhe të gatuaj për të, makarona. Gatuaj meshpirt që të mos e zhgënjej atë dhe të ftuarit e mi”.