16 dhjetor 2008

Amauri, gola gjithmonë e më vendimtarë

“Do të shënojë braziliani i duhur”, kishte thënë para ndeshjes. Dhe ja që braziliani i duhur rezultoi ai, dhe jo i famshmi Ronaldinjo. Në çdo top ka luftuar dhe në çdo kros është munduar me të gjitha forcat për ta dërguar në rrjetë, duke ia dalë mbanë plot dy herë. Një herë me kokë, pastaj duke hipnotizuar tre mbrojtës kuqezi. Dhe festoi si i famshmi Usain Bolt, në fytyrë të kundërshtarëve dhe të shokëve. I pëlqen i njëjti ritëm, ndonëse preferon repin brazilian në vend të atij xhamajkanit. E lanë të lirë tëshënonte dhe ai pëlqeu të jetë i lirë për të vallëzuar. Por s’ka nguruar as të diskutojë ashpër me kapitenin, i cili s’i pasoi një top. “Në fushë besoj se është e drejtë të thuhet ajo që mendohet. E rëndësishme është të përfundojë aty”. Deri më sot, Amauri ka qenë më vendimtari. Golat e tij kanë sjellë 13 pikë dhe s’është mjaftueshëm. Jo, nëse luan afër dikujt që ka shënuar 18 gola në 2008-n, duke nxjerrë gjuhën pas çdo realizimi të rëndësishëm. Gjithsesi, të paktën për një mbrëmje, braziliani shënoi më shumë. Dhe Ranieri s’e ka problem ta pranojë: “Nuk pris rëndëja të shënonte sa Trezege, por duke parë shumën që detyrova Juven t’i shpenzonte për të, jam i kënaqur që po na e shpërblen”. Ato para ikishte ofruar edhe Milani. Amauri qëndroi në mëdyshje midis dy klubeve, derisa Juve ngriti ofertën. “Pikërisht kundër Milanit mund të them se luajta ndeshjen më të mirë”, thotë sulmuesi. Një histori, me të vërtetë kurioze.