14 dhjetor 2008

Zonja e vjetër dënon Rossonerët

Spektakli i futbollit botëror të dielën mbrëma u transferua në Stadio Olimpico të Torinos ku u zhvillua supersfida ndërmjet dy gjigantëve të futbollit italian, Juventus dhe Milan, të cilën e fitoi Zonja e Vjetër me rezultat 4-2.
Pjesa e parë
Gjysma e parë e takimit ofroi një spektakël të vërtetë futbolli, i cili rrallëherë shihet në futbollin italian. 45 minutat e para ofruan një lojë të balancuar, me një nuancë dominuese të skuadrës vendase, të cilës i takoi edhe rezultati i pjesës së parë. Mbrojtësi i krahut i Milanit, Marek Jankulovski, ndërhyri brenda gjashtëmbëdhjetëmetërshit në ikonën e Zonjës së Vjetër, Alessandro Del Piero, me ç’rast u akordua penallti për bardhezinjtë. Nga pika e bardhë, i pagabueshmi Alex Del Piero, hapi serinë e golave (16’).

Pas një aksioni të shpejtë të Rossonerëve, Ronaldinho gjeti për mrekulli të riun Alexandre Pato, i cili e mposhti portierin Manninger për të barazuar shifrat në 1-1 (31’).

Tre minuta më vonë, pas një gjuajtje nga këndi të Del Pieros, më së miri brenda gjashtëmbëdhjetëmetërshit u gjet, mbrojtësi Giorgio Chiellini, i cili krijoi sërish epërsinë për skuadrën vendase.

inkuadruari në lojë në vend të Nedvedit (30’), Paolo De Ceglie, bëri një krosim të bukur nga krahu i majtë, dhe topi arriti tek Amauri, i cili me kokë e mposhti Abbiatin, për t’i dërguar skuadrat në pushim me rezultatin 3-1 në favor të Bianconerëve. Pjesa e dytë Gjysma e dytë e ndeshjes filloi me një ritëm më të ulët, pasi që Juventus nuk e dëshironte golin, ndërsa Milan nuk arrinte ta impononte lojën e vet, megjithatë me kalimin e minutave ndeshja u bë gjithnjë e më interesante. Rossonerët arritën ta ngushtonin epërsinë në 3-2, pasi gjuajtja e Massimo Ambrosinit u devijua nga Chiellini dhe përfundoi në rrjetin e portës juventine (56’). Nga minuta e 65-të mysafirët mbetën me një lojtar më pak në fushë, pasi me kartonin e dytë të verdhë u përjashtua ish-lojtari i Juventusit, Gianluca Zambrotta. Katër minuta pas largimit të Zambrottas, pas një kombinimi perfekt të Sissokos dhe Amaurit, ky i fundit shënoi golin e dytë personal në këtë ndeshje dhe të katërtin për Zonjën e Vjetër. Një minutë pas, kapiteni Del Piero u gjet shumë mirë para portës së kundërshtare, nxori nga loja Ambrosinin dhe Abbiatin, mirëpo shtylla ia mohoi golin. Me këtë fitore Juventus mban pozitën e dytë me 33 pikë, gjashtë pikë më pak se Inter që gjendet në pozitën e parë dhe tre pikë më shumë se Napoli që ia ka zënë vendin Milanit me golaverazh më të mirë.