27 shkurt 2009

Nedved-Juventus, lamtumira në qershor

Mesfushori çek vendos të tërhiqet nga futbolli: Ka ardhur momenti t’ua lë vendin të rinjve

Pavel Nedved dhe Juvja. Një lamtumirë që po aforhet gjitnjë edhe më shumë ajo midis lojtarit çek dhe “Zonjës së Vjetër”. Në fund të sezonit 37 vjeçari do të thotë stop, duke u larguar nga futbolli i lujatur dhe pas 13 viteve të kaluara në Itali, në fillim tek Lacio, më pas në Torino.

Vitin e kaluar ka ardhur dhe rinovimi i fundit i kontratës, që është pasuar nga shumë zëra për një zgjatje një vjeçare për sezonin 2009/10, të mohuar menjëherë nga agjenti i tij, Raiola. “Unë do të largohem në fund të këtij sezoni, sido që të përfundojë Championsi dhe kampionati.

Tashmë kam vendosur. Nuk besoj se do të ndryshoj mendim. Nuk është nevoja për këtë, ka ardhur momenti i duhur”. Kështu, pas dy javësh, Nedved do të provojë kundër Çelsit të ndjekë atë ëndërr që prej shumë kohësh kërkon ta kthejë në realitet, dhe që deri tani nuk ka arritur asnjë herë ta bëjë të tijën, Champions Ligën.

Një objektiv jo shumë i lehtë pas humbjes që ka pësuar Juventusi nkundër londinezëve, por që për Pavelin vlen shumë, tepër. Dhe pikërisht në përfundim të ndeshjes mesfushori juventin ka shpjeguar: “Po argëtohem shumë, por besoj se në aspektin psikologjik dhe fizik i duhet lënë hapësirë të rinjve. Meritojnë të luajnë.

Ndoshta kujtoni se unë jam akoma i ri, por unë jam pothuajse 37 vejç dhe mendoj me të vërtetë se ky është momenti i duhur për t’u larguar”. Më pas ka shtuar: “Do të më pëlqente ta mbyllja karrierën time me një fitore në Champions Ligë”. Pikërisht, sepse kupa me veshët e mëdha është një trofe që mungon në koleksionin personal të lojtarit çek, i aftë të fitojë shumë në fillim në vendin e tij, më pas në Itali. Kampionate tek Lacio, tek Juventusi (përfshi këtu edhe ata që më pas i janë hequr pas ‘Calciopolit’).

Nedved ka qenë një nga 5 kampionët bardhezi (me Del Pieron, Trezegenë, Kamorranezin dhe Bufon) që në vitin 2006-të ka vendosur të qëndrojë në Torino pavarësisht rënies në serinë B. Në karrierën e tij, edhe një triumf personal, Topi i Artë, i fituar në 2003-in. Ndërkohë nuk ka vendosur akoma se çfarë do të bëjë pasi të heqë përfundimisht fanellën e Juventusit:

“Gjithmonë i kam marrë vendimet në fund të sezonit në bazë të gjendjes sime fizike. Ndërsa tani kam vendosur para kohe sepse ishte diçka që e ndieja. Kam folur shumë me gruan time dhe e kemi marrë këtë vendim bashkë. Edhe ajo është pak e lodhur dhe unë duhet t’ja shpërblej familjes sime, duhet të rri më shumë me ta. Nuk kam folur për një pozicion si drejtues i Juves. Për momentin nuk kam menduar për të ardhmen time. Tani mendoj vetëm për tre muajt gjatë të cilëve duhet të jap maksimumin”, ka thënë Nedved....