31 mars 2009

Cana: Kombetarja do jape fryte pas 4 vjetesh

Lorik Cana, nje nder shtyllat e mbrojtjes kuqezi ne ndeshjen ndaj Hungarise dhe padyshim nder lojtaret qe u paraqiten me mire ne kete ndeshje, mundohet te jete realist per forcat e skuadres sone, e cila ashtu si thote vete kapiteni i Marsejes, eshte nje perfaqesuese nga e cila nuk mund te presim mrekullira, por thjesht te jape maksimumin.
“Kur humbet nje ndeshje jane shume gjera qe nuk shkojne. Hungaria ishte nje kundershtar qe mund ta kalonim, patem disa raste ne fillim qe fatkeqsisht nuk i realizuam dhe pasi pesuam golin gjerat u veshtiresuan. Hungaria realizoi qellimin e saj qe te shenonte dhe te ruanin rezultatin megjithate me forcat qe kemi, formen e lojtareve dhe vendet ku aktivizohen ne nuk mund te presim qe te bejme nje hap shume te madh per nje kohe te shkurter. Kemi nje skuader me nje mesatare moshe shume te re, ajo eshte shpresa me e madhe per ekipin kombetar qe te mund te presim me shume per 4-6 vitet e ardhshme”, shprehet mbrojtesi.
Per shterpesine e repartit te sulmit, Cana mendon se kombetares i mungojne lojtare finalizues si Altin Rraklli apo te forte si Igli Tare. “Ndaj Hungarise u munduam te shenonim. Berisha eshte ndryshe nga Salihi apo Bogdani sepse luan edhe ne krah. Per mua Berisha ben nje lloj diference sepse mban topin dhe shperthen. Na mungon nje lojtar i tipit Altin Rraklli, sepse ai ka qene shume i vecante. Lojtare si Igli Tare na mungojne se jane te fuqishem. Edhe lojtare si Salihi jane te rendesishem por ne zone. Por keta lloj lojtaresh si ai, nese nuk furnizohet me topa, e kane te veshtire sepse nuk eshte lojtar qe triblon, por eshte i sakte ne finalizim. Shpresojme qe te futemi ne Bashkimin Europian dhe shume lojtare te kene mundesi te levizin, qe edhe ata qe jane ketu te dalin jashte, por duhet te gjejme edhe lojtare qe aktivizohen jashte qe te vijne dhe te kontribuojne per kombetaren”, vijon Cana.
Arie Haan eshte trajneri i trete pas Brigelit dhe Baric qe punon Loriku. Per te, secili ka karakteristikat e tij, por me i miri eshte ai qe na ben te fitojme. “Kam punuar me shume me Brigelin, ku arritem nje kombinim perfekt dhe arritem disa rezultate historike si me Greqine. Kemi punuar shume mire jo vetem ne aspektin e futbollit, por ai njeri u pershtat shume me mentalitetin shqiptar dhe shkonte shume mire me te gjithe lojtaret. Ndersa Baric ishte nje trajner qe e kishte me te qarte se cfare donte nga secili lojtar dhe nga ekipi. Ai mundohej te krijonte nje skuader me formacion baze me disa lojtare. Edhe Arie Haan ka arritur rezultate pozitive qe ne fillim, por tani jemi me ne veshtiresi. Nuk mund te them cila eshte menyra me e mire, ajo qe na duhet eshte qe te fitojme”, vijon kapiteni i Marsejes.
Lojtaret kosovare kane qene lojtare kryesore keto vitet e fundit, por tashme ata kane perfaqesuesen e tyre dhe ndoshta keto qe kemi mund te largohen, por Cana e perjashton veten serish. “Na e shtrojne gjithmone kete pyetje, por une personalisht nuk e mendoj te leviz sepse nuk e fus dot ne koken time qe kombetarja shqiptare nuk eshte e jona, nuk e shikoj ndryshe. Ato jane gjera politike, jane gjera te tjera qe futen ne kete pjese, por ky nuk eshte moment qe ta mendoj nje gje te tille dhe nuk kam deshire ta mendoj”, thote me bindje Cana.
Ne vijim ai flet per ndeshjen e radhes ne Kopenhagen kunder Danimarkes. “Ne jemi kombetarja e ketij vendi dhe cfaredo lloj gjeje te ndodhe, me pare ne duhet te shkojme ne Danimarke me koken larte dhe te japim maksimumin, pasi askush nuk pret mrekulline, nga ne presin te japim maksimumin. Ne Danimarke mund te marrim edhe rezultat pse jo”, shprehet Cana.
Per sa i perket te ardhmes se tij te Marseja, kapiteni ka si synim qe te largohet pasi te fitoje nje trofe dhe mes ofertave te shumta ai do te kete dicka konkrete dhe me te qarte ne prag te ndeshjes me Portugaline. “Qellimi im eshte qe po te fitoj nje trofe dhe te largohem. Veren e shkuar mbusha 26 vjec dhe per nje futbollist mosha kulmore eshte 26-29 vjec. Kam kaluar rreth 7 vjet ne France ne dhe kam deshire qe te shkoj ne kampionate te tjera per pervoje personale dhe per te perparuar. Megjithate nuk eshte vendosur akoma. Deri ne fund te muajit maj mund te marr nje vendim perfundimtar, pra kur te vij ketu per ndeshjen me Portugaline do jem edhe me i qarte. Kam pasur nje vezhgim nga disa klube te medha. Trajneri i Arsenalit me njeh shume mire pasi kemi kontaktuar shpesh here. Ai me shikon mua me shume si qendermbrojtes se sa si mesfushor. Kam pasur gjithashtu oferta konkrete nga Evertoni, hamburgu, Bajerni i Mynihut. Ne momentin e duhur do te vendos bashke me familjen time per destinacionin. Me trajnerin e Interit gjithashtu jam perballur disa here ne Ligen e Kampioneve me Porton por edhe me Celsin dhe ai me njeh shume mire. Ndonje oferte konkrete nga ai nuk kam pasur. Kam deshire qe te kaloj ne Angli por edhe ne Gjermani. Gjthesesi nese do te ishte ceshtje zgjedhjeje, do te zgjidhja Premier Ligen. Ndoshta Arsenali, por nuk e di ende”, qarteson lojtari kuqezi.
Ne fund, Cana edhe pse gjithmone deklaron se i pelqen te fitoje dhe skuadra kuqezi nuk ia jep kete mundesi, shprehet krenar per zgjedhjen qe ka bere. “Une vij nga nje vend ku jam mesuar zakonisht te fitoj, ose me mire te them me shume te fitoj se sa te humbas. Me ekipin tone kombetar eshte e kunderta, por qe nga momenti qe kam ardhur, e kam pasur te qarte qe do ta kishim te veshtire te fitonim shume. Sa here qe gjerat nuk shkojne mire, une shoh gabimet e mija dhe perpiqem t’u gjej zgjidhje. Megjithate e perseris se ne jemi skuader e re dhe na pret shume pune per te bere dhe une ndihem shume krenar qe jam pjese e kesaj skuadre”, prfundon Lorik Cana.