30 maj 2009

Prandeli: Dua të fitoj titullin në Firence

Trajneri i Fiorentinës është shprehur entuziast para ndeshjes së madhe me Milanin
Çdo pengesë është gjithmonë një mundësi për të mësuar diçka të re. “Ndonjëherë pyes veten se çfarë bëj në këtë qytet, ku të gjithë kanë një dëshirë të madhe për të polemizuar, - ka thënë tekniku vjollcë, - por edhe në momente të tilla në vështirësi, ideja për të arritur ëndrrën e madhe më jep forcë për të qëndruar, për të vazhduar”. Çezare Prandeli tri ditë para takimit me Milanin, një hap larg një vendi të tretë hipotetik, është gjithmonë në kontakt me atë ëndërr: të fitojë Serinë A në Firence. “Unë e di, - ka thënë ai, - që kjo ëndërr e madhe mund të bëhet realitet”.
VLERA - Prandeli ka shkuar me dajlin e tij Nikolo për të marrë një nderim që nuk i jepet kujtdo. Trajneri i Fiorentinës ka marrë “Monedhën e Artë” nga kryebashkiaku Leonardo Domeniçi “për meritën se i ka dhënë futbollit një imazh thjeshtësie dhe se ka privilegjuar në jetën dhe karrierën e tij vlerat më autentike të sportit. Dhe për faktin se ka ditur të përballet më vështirësitë më të mëdha në jetë dhe në punë, me të njëjtën kurajo dhe vendosmëri”.
100% VJOLLCE - “Monedha e Artë” është nderimi më i madh që mund t’i bëhet një njeriu që i ka dhënë shkëlqim Firences. “E pranoj -ka thënë Prandeli, - jo vetëm si kujtim, por edhe për të mbajtur gjithmonë me vete imazhin e qytetit, çfarëdo që të ndodhë. Po, në disa momente e kam pyetur veten se çfarë bëj këtu, por në fund ndjenja për të qëndruar dhe dashuria e njerëzve ka qenë më e fortë se çdo gjë tjetër. Dhe tashmë ndihem tifoz i Fiorentinës dhe i Firences në 100%”.
OBJEKTIVAT - Tani e ka rradhën sfida me Milanin. Stadiumi do të jetë i mbushur plotë për ndeshjen e madhe. Për Prandelin vendi i tretë është “një ide e mrekullueshme”, ashtu si stadiumi i ardhshëm, - shton Dominiçi, - sepse projekti i vëllezërve Dela Vale do të shkojë përpara dhe jam i sigurt se do të ketë një bashkëpunim të madh midis administratës së re të Bashkisë dhe drejtuesve vjollcë”.