30 qershor 2009

Dino Zof: Me Diegon, një Juventus kampion

Dino Zof, ish-portieri i Juventusit dhe Kombëtares italiane, por gjithashtu edhe ish-trajneri i kampionëve të botës në fuqi sheh një Juventus të madh për sezonin e ardhshëm. “Zonja e Vjetër”, për legjendën e portës “axurre”, është një skuadër e kompletuar pas mbërritjes së brazilianit Diego si dhe mbrojtësit Fabio Kanavaro. Dino Zof mendon se Juventusi nuk ka nevojë për Gaetano D’Agostinon, fantazistin e Udinezes të shumëpërfolur në ditët e fundit për mbërritjen e tij në Torino. Gjithsesi, si një njohës i mirë i ambientit bardhezi, ishportieri thekson se fushata e blerjeve të drejtuesve të Juventusit nuk do të ndalet këtu, pasi kampionë të tjerë priten të zbarkojnë në “Vinovo” (qendra stërvitore e bardhezinjve) në ditët në vazhdim. Dino Zof gjithashtu bekon zgjedhjen e drejtuesve të skuadrës për t’ia besuar Juventusin, Çiro Ferrarës.

Zoti Zof, duke përjashtuar dy javët e fundit të kampionatit të kaluar në të cilat Çiro Ferrara ka drejtuar skuadrën e Juventusit, mendon se ai është zgjedhja e duhur për pankinën torineze, apo është një zgjedhje e rrezikshme e drejtuesve të klubit?

Një lider në fushë dhe një shembull për t’u ndjekur edhe jashtë terreneve sportive, një person si Çiro Ferrara do të jetë një lider edhe në pankinë. Kjo është një cilësi shumë e rëndësishme për të kryer profesionin e trajnerit. Pastaj, sigurisht që eksperienca ka anët e saj, por e përsëris se Çiro është një person shumë inteligjent dhe në një shoqëri të cilën e njeh dhe i qëndron pranë, jam mëse i bindur se Ferrara do të zhvillojë një karrierë fantastike në radhët e Juventusit.

Risia tjetër e jashtëzakonshme e Juventusit është mbërritja e brazilianit Diego. Tifozët janë të
gjithë të “çmendur” pas tij, pavarësisht se sezoni ende nuk ka filluar.

Diego është një lojtar madhështor. Gjatë eksperiencës së tij te Verder Bremeni ka treguar gjëra të jashtëzakonshme në fushën e lojës. Cilësitë, sigurisht që nuk i mungojnë dhe me lëvizjet e tij në fushën e lojës më kujton shumë Zinedin Zidanin, fantazistin e vërtetë të Juventusit pas Mishel Platinisë. Me blerjen e brazilianit, “Zonja e Vjetër” sigurisht që ka bërë një investim të sigurt, e cila do të japë shumë shpejt frytet e veta. Megjithatë, mesa kam dëgjuar në ditët e fundit, jam i bindur se merkato e Juventusit nuk do të ndalet vetëm në blerjen e Diegos, por të mos harrojmë këtu edhe rikthimin e Fabio Kanavaros.

Një nga objektivat e tjerë të mëdhenj të bardhezinjve është fantazisti i Udinezes, Gaetano D’Agostino. Juventusi dhe klubi friulan nuk po arrijnë ende një marrëveshje. Ju çfarë mendoni?

Nuk e njoh saktësisht situatën e kësaj çështjeje, ndaj nuk dua të hedh një hipotezë të kotë sesi mund të përfundojë kjo marrëveshje, e cila mund të hapë ndonjë debat më pas, por gjithsesi...

Na shpjegoni çfarë nuk ju bën të sigurt...

Diskutimi im është diçka ndryshe, sepse unë mendoj se, nëse në skuadër ke një lojtar si Diego, çfarë të duhet një si D’Agostino? Këtu po flasim për dy lojtarë që kërkojnë të kenë në këmbët e tyre fatin e një ndeshjeje, ndonëse luajnë në pozicione të ndryshme të fushës. Realisht nuk e di taktikën që Ferrara ka vendosur të përdorë nga sezoni i ardhshëm, ndonëse dua të shtoj se me fillim të kampionatit të ardhshëm pres shumë më shumë nga Markizio. Vitin e kaluar zhvilloi një sezon shumë pozitiv, por me cilësitë që ai gëzon, jam i bindur se do të shndërrohet në një ndër shtyllat më të forta të Juventusit.

Zof, dukeni shumë i bindur mbi potencialin e bardhezinjve...

Edhe me këta lojtarë që ka për momentin, Juventusi është padyshim një skuadër shumë kompetitive, qoftë për të synuar titullin, ashtu sikurse për Ligën e Kampioneve. Unë jam i bindur se Ferrara ka një skuadër të madhe, me të cilën do të korrë shumë suksese. Nëse përpara mbylljes së merkatos, Juventusit do t’i bashkohet ndonjë tjetër kampion, aq më mirë për bardhezinjtë.