31 tetor 2009

Arsene Wenger : Arshavin lojtar kryesor kundër Tottenham !

Trajneri i Arsenal Arsene Wenger beson se Arshavin mund të bëjë ndryshime kundër Tottenham…
Wenger beson se sulmuesi i Arsenal do të jap shumë nga vetja e tij kundër Tottenham, dhe ai mendon se Arshavin do të luaj një rol kyq në këtë ndeshje e cila do të zhvillohet të shtunën në mesditë.
Tottenham ka qenë i interesuar për sulmuesin rus kur ai ishte në Zenit St Petersburg, por nuk e arritën qëllimin. Megjithate Wenger beson se Arshavin do ti tregojë Harry Redknapp se qfarë lojtar kanë humbur.
“Arshavin mund të ndryshoj shumë ndeshje, në çdo moment, kështu unë besoj se ai do të ketë një lojë të madhe nesër, ” shpjegon Wenger për Daily Mail.
“Ai është një lojtar shumë i mirë, jo vetëm pse është i talentuar, por sepse është i efektshëm. Une jam i sigurt se ai do te kete ndikim te madh ne lojen e neserme. ”
Wenger gjithashtu hodhi poshtë komentet e fundit të bëra nga ish – sulmuesi i Arsenal Emmanuel Adebayor, i cili tha se Arsenal ka për ta shitur yllin e skuadres Cesc Fabregas.
” Sinqerisht, unë nuk jam i shqetësuar se çka thotë ai. ” mbaroi Wenger