29 janar 2010

Zaccheroni: CL është e jona

Trajneri i ri i Juventusit Alberto Zaccheroni është prezantuar sot për shtyp para në një press konference në të cilën ai deklaroi se është gati për të kthyer faqen për së mbari për Juventusin.

“ Tani është koha për të kthyer faqen, por e njoh punën që është bërë më parë, sepse Juventusi ofron futboll fitues.”

“ I dua sfidat, që fillojnë nga fillimi. Staffi është shumë i rëndësishëm dhe unë nuk e di se sa ekipe janë superiore ndaj Juves. Do të sjell ekspertizën time, por besoj shumë se do të mund të përballoj këtë sfidë.”

“ Mirëpritja ishte e mirë. Reaksioni i parë i ekipit? Asnjë lojtar i vetëm nuk kishte qëndrim negativ.”

“ Është një sfdië e madhe për klubin që ka bërë histori në futboll si në Itali ashtu dhe në botë dhe për mua është nder që më është menaxhimi i kësaj situate. Objektivi është top katërshi. Synimi minimal është garimi në CL.”

“ Unë e pranova punën me entuziazëm. Për mua është krenari të jem këtu. Juventusi është top klub. Të drejtoj dhe të ulem në stolin e Juventusit është puna më e mirë dhe unë do të tentoj ti bind ata që të më lënë të qëndroj pas 30 Qershorit.”

Suksesi më i madh i Zaccheronit është Scudettoja me Milanin në vitin 1999. Ai drejtoi skuadra si Inter, Udinese, Lazio dhe Torino.