26 shkurt 2010

Alves: Barcelona gjithmonë zgjidhja e parë

Mbrojtësi i djathtë i Barcelonës, Daniel Alves, thotë se ai është shumë i lumtur në Camp Nou dhe se është i gatshëm ta vazhdojë besimin nëse këtë e dëshiron udhëheqja e klubit.
Braziliani ka marrëveshje me Barcelonën deri në vitin 2012 dhe në mungesë të negociatave për vazhdim e saj, mediat spekuluan se ai mund të kalojë në Ligën Premier. Por braziliani e mohon këtë.
“Drejtuesit e klubit e dinë se unë dhe familja ime jemi të lumtur këtu. Shpresoj të jem këtu sa më gjatë. Zgjidhja ime e parë gjithmonë do të jetë Barcelona”.
“Nëse jam i shqetësuar që lojtarë të tjerë i kanë rinovuar marrëveshjet? Jo kjo është diçka që nuk më shqetëson. Kur kam ardhur kam nënshkruar një marrëveshje që vlen ende. Jam i lumtur në Barcelona dhe ndjehem komfort këtu”, ka thënë Alves./