25 shkurt 2010

Dunga mbron Kaka’n nga kritikat

Carlos Dunga mbron Kakan nga kritikat që ai i kishte dëgjuar kohëve të fundit …..
Ish lojërai i ekpit kombëtar tash si përzgjedhës i ekipit kombëtar Brazilian, Carlos Dunga e mbrojti Kakan nga kritika e sotme pran e gazetarëve.
Dunga tha se Kaka për vetëm tre muaj më parë ishte një nga kandidatët për lojtarin më të mirë të botës dhe shtoi se ai do të jetë një lojtarë i rëndësishëm për Brazilin në Kupën e Botës në Afrikën e Jugut.
“Një muaj më parë Kaka ishte një kandidat për lojtarin më të mirë në botë dhe tani ai nuk është i mirë sa duhet për Madriljenët ndërsa në verë në periudhës së tranzicionit ai duhet për të luftuar shumë forma tjera.
Forma e tij nuk mund të jetë aq e mirë si në disa sezonet e mëparshme por edhe tani ai nuk luan keq .
Kaka më do të jetë një lojtar i rëndësishëm në ekipin e Brazilit në Kupën e Botës në Afrikën e Jugut “, tha Dunga.