28 korrik 2010

Deschamp gabova kur u largova nga Juventusi

Bossi i Marseilles, Didier Deschamps edhe njehere ka deklaruar se ka bere gabim qe eshte larguar nga Juventusi ne 2007.

Deschamp arriti qe te rikthente Juventusin ne Serie A, mirepo ai u largua nga klubi dy ndeshje para perfundimit te kampionatit per arsye te mos-pajtemeve me bordin e Juventusit.

"Une nuk e mohoi qe e adhuroj shtetin tuaj," tha ai. "Une isha i lumtur edhe si lojtar edhe si trajner tek Juventusi."

"Ndoshta nje dite do te kthehem, jetes nuk i dihet."

"Une ende nuk e kuptoj se si gabova qe e lashe Juventusin ne ate menyre. Mirepo tani jam i lumutur tek Marseille."

"Kur u pyet se a eshte e mjaftueshme rikthimi i Agnellit ne krye te Juventusit qe te dergon Juventusin drejt titujve, Deschamps tha: "Rikonstruktimi nuk do te jete i lehte. Atyre u mungojne disa lojtare ne disa pozita."

"Te riktheja Juventusin ne Serie A nuk ishte edhe aq e lehte. Mirepo Ambiciet nuk ishte arma e duhur qe te jesh protagonist ne Serie A, ju duhet ide.(Kjo i referohet Seccos, Blancut dhe Giglit.)

"Une mendoj se Interi eshte ne pole position edhe pa-Mourinhon, edhe pse do te jete e veshtire per Benitezin qe te filloje nga 3 trofe te fituara."

"Shpresoj qe Juventusi te fitoje," perfundoi ai.