27 gusht 2010

Andrea Agnelli intervistë të gjatë

Këtu është tekstin e intervistë të gjatë me Qielli nga Presidenti Andrea Agnelli Agnelli dhe çfarë do të thotë që do të quhet Presidenti i Juventus keni hapësirë rrugë të hapur ose të ketë më shumë përgjegjësi? "Unë mendoj se quajtur Agnelli do të thotë që të kualifikohen për akreditimin në sistemin e më shpejt se ajo nuk do të më telefononi në qoftë se Agnelli. Kjo tha, futbolli është një botë që gjyqtarët dhe pastaj shumë shpejt atë që rezultatet do të gjithmonë gjen se një e diel për të marrë në ekip. " Çfarë një ndjenjë ai ndjehet kur, pas emërimit të tij si President, lexuar apo dëgjuar shprehjen "në emër të Atit"? "Sinqerisht, shprehja në emër të babait unë nuk kam dëgjuar ... unë jam i kënaqur, megjithatë, mos harroni se ka një dallim për mua për të bërë, sepse babai im ishte një referencë karakter, një profesionist i madh, dhe unë gjithmonë marrë një shumë të ngjarjeve e nderim për të. Por për mua është gjithmonë vetëm babai im. " Çfarë është memoria më të hershme lidhur me Juve? "Për kujtesën e parë të Juventus në vitin '82, në mënyrë që futbolli time kujtim fillon nga atje, kështu që unë edhe kujtimet e Botërore:" Unë jam mjaft me fat, sepse unë tashmë e kujtoj dy fitoret e Kupës Botërore. Ne shkuam në Villar Perosa, ku ekipi është kthyer dhe unë iu kërkua që kam kërkuar për t'u ulur pranë. Instinkt tha, unë do të ulem pranë Paolo Rossi ishte hero i Botës. Pastaj Mbaj mend se ne kishim në drekë Villar Perosa, të cilin e kanë ngrënë në heshtje, pranë heroit e Kupës së Botës dhe kjo është Juventus ime e parë e kujtesës. " Babai i tij u bë president në 23 vjet, duke marrë përgjegjësinë për të ringjallur një klub që ai nuk mund të fitojë. Ajo gjithashtu vendosi t'i përkushtohej Juventus në një moment të vështirë për ekipin nuk ka frikë për të "djegur"? "Unë mendoj se kontekstet e referencës janë shumë të ndryshme në këtë moment është e vështirë për të bërë një analogji. Ne jemi duke jetuar si një familje një moment i transformimit të thellë, ku njerëz të ndryshëm nga ne kemi një përgjegjësi si brenda dhe botës së jashtme. Së pari Unë vetëm mund të mendoj e Gjonit tim kushëriri Nasi, Alessandro ose Lapo. Pra, ne jemi një brez i thirtysomethings që - duke pasur parasysh kontekstin në të cilin ne kemi qenë - kishte për të marrë përgjegjësi janë shumë të rëndësishme. Unë jam i vetëdijshëm se futbolli është një botë që është shumë e shpejtë dhe sjell rrezikun e djegies, por bashkimin dhe unitetin ne kemi në familje bën ky rrezik mund të zbutet, sepse të gjitha vendimet që janë pothuajse gjithmonë të përbashkëta . Ai kurrë nuk kishte folur me babain e tij nga një të ardhme të mundshme Presidenti? "Jo, unë kam për të thënë jo." Çfarë do të imitojë atë? "Imitim është një fjalë e vështirë. Unë mendoj se ai na ka dhënë dhe ka dhënë mua personalisht vlera të rëndësishme, të cilat janë disiplina, ndjenja e detyrës dhe arritjen e objektivave që ne të zgjidhen, atëherë këto janë vlerat që i dha më profesionalisht. Unë patjetër do të përpiqemi të shohim në ato vlera të cilat duhet të ndihmojë në marrjen e zgjedhje e kam bërë. Pastaj, imitojë, e vështirë për të thënë. " Me cilin lojtar djalë Andrea Agnelli tifoz, identifikuar idenë e Juventus? "Nëse unë të identifikuar të cilat lojtar me Juventus, mendoj kur isha pak 'e madhe, pastaj në 16, 17, 18 kur kam filluar pas ekipi ishte tashmë në mënyrë të pavarur dhe Alessandro Del Piero, atëherë Unë mendoj se tani, ndoshta për arsye të coetaneità mendoja e Aleksandrit si lojtarët që përfaqësojnë Juventus. " Deri tani? Zgjedhja duket mjaft e lehtë ... "Tani me siguri, ai tani ka një histori të njëzet-vjeçare brenda Juventus Juventus dhe ai e përfaqëson atë. Sot, megjithatë, edhe në varësi të rolit që luan, unë duhet të mendoj për të gjithë ekipin, kështu që kur unë mendoj se e Juventus, jo individuale por unë mendoj se jam i detyruar të mendojnë e grupit. " Për vite ai ishte shumë i afërt me Juve e treshe: çfarë mendoni ju se e kryerjes se përvoja në rrugën e tij për të luajtur rolin e Presidentit? "Unë duhet të shkoj dhe të përpiqen për të interpretuar atë që ishin të aftësive të tyre profesionale, unë besoj se ata kanë përjetuar një moment të transformimit të thellë në botën e futbollit dhe kanë pasur një kapacitet të madh për risi, atëherë patjetër të përpiqet për të replikuar aftësinë e 'risi dhe në të njëjtën kohë, efikasitet në përgjigjen çdo nevojë. Kështu që unë them: efikasitet dhe rinovimi. " Për shkak se në vitet e fundit kishte braktisur stadiumin, me përjashtim të lojës lamtumire Pavel Nedved? "Juventus është gjithashtu një kompani të listuara dhe për këtë arsye është deleguar për menaxherët për të menaxhuar. Në atë moment të veçantë kam menduar se shifra e mi do të jetë i rëndë për ta, duke parë çfarë ishte e kaluara e mia dhe pastaj të vënë ata në pozitë më të mirë për të punuar zgjedhje nuk ishte prezent. " Çfarë ju bëri të themi po, kur ai u thirr nga John kushëri i tij? "Me Gjoni ne kemi një marrëdhënie dhe një krahasim të vazhdueshme dhe të vazhdueshëm, sepse ne të përpiqemi për të menduar për të gjitha çështjet e ndryshme të mbajtur nga Exor. Pra, ne do të shihemi rregullisht për të diskutuar mbi këtë apo atë kompani, e këtë apo atë problem drejtuesit e këtë apo atë që ne të ballafaqohen. Juventus, kur situata filloi të bjerë vitin e kaluar kemi filluar të flasim për atë që do të ishte vendosur mirë për Juventus për sezonin 2010/2011. Në këto argumente duke e bërë së bashku ne të përbashkët që të mirën ishte për të marrë një pozicion dhe më pas të jetojnë si një familje, ka kushte që të bëjë mirë, atëherë ne kemi vendosur që unë të marrë përgjegjësi të drejtpërdrejtë. Si do të dell'esposto histori se Juve ka FIGC për të pyetur për trajtim të barabartë në futbollin italian? Dhe çfarë ne shpresojmë? "Ankesa e kemi paraqitur është shumë i detajuar dhe sipas mendimit tonë edhe themeluar. Pra, nuk kërkoj për trajtim të barabartë, por ekspozuar një tërheqje shumë të saktë të një mburojë. Nga kjo pikëpamje ne presim, pasi ne besojmë se ajo është e bazuar, me siguri së shpejti një përgjigje, së shpejti, dhe ne jemi të sigurt, duke marrë parasysh arsyet që ne kemi vazhduar të ketë një rezultat pozitiv. " Pra, pikë për të rimarrë dy shënjat ose një nga dy shënjat? "Le të thonë se kjo histori është më komplekse pak ', pak" më e komplikuar. Ne duhet të vlerësojë të gjitha aspektet, por do të jetë provuar ligjërisht korrektësinë e shoqërisë në proceset e ndryshme që janë ende të hapura, me siguri ne do të vlerësojë të veprimit të anulojë licencën dhe ripozicionimin. " Pas përgjigje e John Elkann dhe pas saj, Moratti tha se kur ai foli për të vjedhur lojra ka përmendur kurrë emrin e Juventus. Përgjigje? "Jo, unë mendoj se mendimet e mia mbi fjalët e Inter kanë deklaruar tashmë dhe unë e përsëris, janë fjalë krejtësisht i kotë." Moggi dhe Giraudo ende ndjehen? Ata i dha këshillë? Moggi tha se do të jetë në dispozicion ... "Moggi gjatë së cilës ai ka punuar me ne dhe edhe para, është padyshim një nga operatorët e madhe në tregun e kontinent. Sot ne kemi bërë një zgjedhje të qartë e cila do të Marotta. Pra Marotta është personi i cili është plotësisht përgjegjës dhe të punojnë për ne, ndjehem vazhdimisht Marotta. Lidhur me Dr Giraudo është i ndryshëm, sepse u rrita me atë, është më shumë një mik siç kam thënë në raste të tjera, është si një baba të dytë, dhe pastaj ndjenjat duhet gjithmonë të jetë mbi çdo gjë. Por, zgjedhjet janë marrë në mënyrë të pavarur nga ne, nga unë, nga Marotta dhe Blanc. Kryetari më shumë apo tifoz? Si është racionalitet dhe menaxhimin e një ekipi futbolli me një pasion? "Le të thonë se ju nuk i përshtatet janë dy kohë të ndryshme. Njëra është gjatë lojës, kur kërkuan lojtarë të tregojë zemërimin fushë edhe konkurruese, kështu tifoz sillet në galeri. Kur ndeshja përfundoi, duke marrë shembullin e regbi që i jep të tretën herë, lojtarët duhet të pini një birrë së bashku, dhe kështu duhet të bëjë të tifozëve. Pastaj gjatë ndeshjes gara është shumë e tensionit dhe zemërim dhe dëshira për të dominuar kundërshtarin pastaj fillon punon atë që është menaxher dhe duhet arsye sipas nevojave të shoqërisë. " Është e vërtetë se këtu, kur ekipi i tij vetëm e quan veten Andrea? "Këtu në shtëpi kur isha i ri kam punuar edhe për disa muaj dhe shumë nga këta njerëz janë ende këtu pastaj me siguri marrëdhënie me disa shumë miqësore. Disa njerëz vetëm thirrni Andrew, është e vërtetë, por është e qartë për të gjithë tani që unë jam kryetar i Juventusit. " Rezultatet fillestare pas 3 muajve të punës në këtë zyrë: që futbolli ka gjetur? "Një botën e futbollit që ndoshta kam ardhur pak takim shumë 'për shkak se ajo është duke kaluar nëpër një transformim në nivelin e rregullores në dy rregulloret e UEFA lidhur Itali dhe më pas marrëveshjes kolektive të cilat skaduar. Pastaj një moment e transformimit dhe për t'u dhënë atyre një buxhet, pas tre muaj sigurisht se është shumë herët, sepse koha është shumë e shkurtër. Sigurisht ka mundësi për ne për të bërë të futbollit më të mirë dhe qëllimi ynë është që të jetë ngarje në këtë rrugë. " Por se Juve ka gjetur dhe çfarë është gjëja e parë që ka ndryshuar? "Gjëja e parë që ne e ndryshuar është padyshim pjesë teknikë, sportive pjesë, por ke parë ata të gjithë. Ne shkuam nga një sezon ... I ndaluar në një pikë për të numëruar numrin e shënimeve negativ në historinë e Juventus se kemi arritur vitin e kaluar. Pra, departamentin e parë në të cilën kemi ndërhyrë aq e rëndësishme ishte pjesa teknike. Por çdo gjë vjen nga zgjedhja e futur një gur shahu në një ekip që unë e konsideroj të rëndësishme, shumë të rëndësishme për Marotta, prej aty më poshtë janë një numër të vendimeve që ju e dini dhe rastësisht ne jemi ende një punë në vazhdim këtë moment. " Cili është qëllimi i vërtetë i të sezonit? "Qëllimi i vërtetë ky sezon është për të gjetur një ekip që regains një mentalitet sportive dhe një mentalitet të fituar, sepse është fituar vetëm që ju të mund të kthehet për të fituar, kështu që ju filloni për të fituar një lojë, atëherë të dy dhe të përpiqet të fitojë nëse konkurrencës të jetë e mundur. " Beteja mbi kontratat e performancës: ku ajo do të arrijë? "Ne kemi një tryezë të hapur, kemi pasur dy takime në Palazzo Chigi me sekretarin Crimi, që unë i respektoj shumë, dhe tani ka një punë të ndërmjetësimit nga Crimi në atë që është një moment transformues në futboll. Ajo që ne do të donim të ligë, në këtë pikë është të rishikojë kornizën për kontratat me lojtarët individuale dhe pastaj të na japë më shumë liri, në mënyrë që rezultatet e biznesit korrespondojnë edhe me rezultatet e atyre trajtimet që janë më të lira lojtarët. Krahas se ka një pozicion që është rifituar humbur në Federatë, kështu që ne kemi hapur situata kaq shumë dhe janë të sigurt se në muajt e ardhshëm do të zgjidhet. " Por lojtarët janë të gatshëm për këtë lloj të ndryshimit? "Jo, lojtarët nuk janë të gatshëm në këtë kohë, sepse shumë prej këtyre janë më të vjetër dhe të jetojnë me kontratën e mëparshme, ne jemi sigurisht shumë krenarë që kontrata e parë ishte e hapur për Marco Motta, ai është një djalë i ri, vendosi të pranojë disa kushte të cilat kanë ndryshuar nga skela e kontratës së mëparshme, por sigurisht që ne nuk e transformuar plotësisht kuadrin e një marrëveshje kolektive, objektivi duhet të jetë një vetëdije në marrëveshjen kolektive, megjithatë, se sot ne flasim për lojtarë Seria A me një rrogë mesatare prej 700 mijë euro. Ne flasim fjalët e njerëzve të cilët mund të lejojë që të japin diçka në kthim. Në kontekste të tjera ky lloj i pagave që ndodh. " Çfarë mendoni rreth luajnë financiar të drejtë është duke i detyruar UEFA nën presidentin Platini? 'E' një mendim se në këtë moment është ende për t'u pezulluar për shkak se dokumenti është ende në formën e draftit, kështu që ne ende kemi një dokument përfundimtar për të formuar një opinion mbi atë që do të jetë rregullimi i luajnë financiare të ndershme. Ne absolutisht dakord me atë që është duke Presidenti i UEFA-s, madje edhe atje, të jenë në gjendje për të dhënë disa kritere logjike në aspektin e investimeve dhe obligacione. Ne kemi probleme si në nivel evropian dhe kombëtar, në qoftë se ne mendojmë ekipeve që nuk regjistrohen në leagues të ndryshme të kompetencave, sepse ata nuk kanë këto kritere. luajnë Panairi duhet të sjellin këtyre parametrave financiare në një nivel të ekuilibrit në mënyrë që të shmanget një falimentimi i disa kompanive. Pra, ne e shohim me siguri në favor të mirë. " Menaxhimin e mëparshme ka qenë pak, menaxher i ri i përgjithshëm, trajneri i ri, revolucion në të gjithë sektorët. Për shkak se ndryshimet ishin kaq radikale? Duket si 1994 ... "Ne, si kam thënë më parë, ne kemi shkuar nga një vit ishte veçanërisht e keqe dhe pastaj duhet rrënjë di'intervenire. Ngjashmëritë janë vetëm në kohën e ndryshimit të thellë: të na sot atë çështje është thjesht duke kërkuar përpara për nesër dhe pastaj do të ndërtuar një kompani, një ekip, që Juventus do të jetë në gjendje të respektojë traditën e saj. " Blacks sepse ai e preferuar për të trajnerëve të tjerë si Rafa Benitez? "Ka shumë lojtarë në muajt e para se kam lexuar shumë trajnerëve të cilët janë qasur në Juventus trajnerit. Zgjedhja e parë ishte Marotta, unë e përsëris, për mua mbetet Marotta qendrore në vendime teknike e sportive. Kur ajo erdhi ne e mori një pasqyrim Marotta: Nga Blacks për ne është trajner më të mirë ne mund të kemi në këtë moment dhe kështu zgjedhja ra mbi atë. " Çfarë mund të japin edhe Del Piero në Juventus? "Del Piero ka luajtur më parë, të luajtur në sulm, kështu që ende mund të jap shpresë që shumë qëllimeve." Tregu fuçi fundi: Si mund të gjykojë? "Në tregun e kemi ende disa ditë, deri tani unë mendoj shumë pozitive, si në anën e të ardhurave se sa në anën e shpenzimeve. Ne e dimë dhe ne e dimë se me një ekip që ka lidhëse të reja do të shkojmë për të gjetur një balancë në ekip. Ne e dimë se kështu ne do të presim pak 'për të parë lojë të mirë, por ne kemi ulur ndjeshëm mosha mesatare, tani kemi një nga ekipet më të rinj në Serie A, ne kemi ulur dukshëm angazhimet në rrjedhën e sipërme dhe kështu që kjo është sigurisht pozitive, tani ne kemi gjetur lojë të mirë. " Tani për Juve mund të flitet për revolucion në këtë fushë? "Por unë nuk do të flasim për revolucion, ne kemi shkuar në punë, ku ju mund të përmirësojnë në parametrat teknike në të cilën ka qenë shumë sportive mund të përmirësohet. Ka pasur shumë lojtarë të moshës së dhe pagat e larta, kemi ulur mesatare dhe ne ulur pagat. Kompania është një pasqyrim i ekipit dhe ekipi është pasqyrë e shoqërisë, atëherë e punon në një mënyrë të vetme për të udhëhequr Juventus ndoshta shprehin veten e tyre më të mirë në fushë. " Çfarë ka qenë Juve e babait të tij? "Dashuria dhe pasion." Dhe për ju? "Edhe për mua."