27 gusht 2010

Lamtumir Trezege !


Kjo kohë është koha të vërtetë të lartë e largimin e tij. David Trezeguet ka lindur në Rouen në Francë në 77 'është gati për të lënë të veshin triko të bardhë për herë të parë në verën e vitit 2000, kur është marrë nga Monako për 45000000000 lire. U deshën më pak se një sezon për të fituar një mbajtës triko David. Nëse në fillim në pritje për të gjetur vetëm stol, frëngjisht mos humbni në pjesën e dytë dhe arriti të mbledhë qëllimet 14 ligë në 25 shfaqje, objektivat që i dha atij titullin e sezonit golashënuesi kryesor në shtëpi Juventino. Cilësisë së mirë shkëlqyer bindur udhëheqjen të përqëndrohet në atë, sakrifikojnë Filippo Inzaghi. Që atëherë rrugën riemëruar për David Trezegoal ishte e gjitha drejt greminës. Ai ishte duke shkuar për të çiftëzohet me Alessandro Del Piero varg përsosur ofenduese, duke i dhënë qëllimet, gëzimet dhe triumphs e Zonjës së Vjetër. E qëllimit shkroi mbi historinë e tij personale dhe e klubit, më në fund duke u bërë golashënuesi më pjellor të huaj qëllimi ndonjëherë, me 171 gola në ndeshje zyrtare. qëllimet e Plutoni, indiferencë dhe ndjenjë pozicion, ishin tiparet mbizotëruese që çoi atë që të bëhet një garë bombardues. Calciopoli breshëri Trezegoal dhe bombardues është ende referenca të ekipit, për t'i shpëtuar nga anija fundosje, Trezeguet nuk marrin pjesë dhe të zgjedhin të mos largohet nga Zonja e Vjetër. Por poshtë në Serie B, ku ai bëri 15 gola. objektivat e sezonit të fundit që vijnë në ndeshjen finale të sezonit. Në frontin dhe u Juventus Spezia. David, shënon dhe pastaj të lejon të shkojnë në një prizë të tifozëve. 15 Ago duart si numri i rrjeteve të shënuara sezonale dhe më pas si një gjest për të thënë "zhduken". Por në fund, largimi i tij nuk është konkret dhe ende veshin triko të bardhë. Ne të kthehet në Serie A, dhe kjo e bën gjithmonë pranë Del Piero. Kthimi atë të quajtur vetëm ata ishin në gjendje të. Del Piero: Seria A golashënuesi kryesor me 21 të arriturat, dhe golashënuesi David zëvendës-udhëheqëse me 20 gola. Një një vit prapa në A, luajtur në nivelet më të larta të të dy së bashku, si gjithmonë. Sezonin e mëposhtme për Trezeguet vjen kirurgji të drejtë në gju dhe një herë mbrapa në kamp në shtator 2009 ai pranon se ai do të largohet nga ekipi pasi këtë sezon. Sezonin e fundit e kaluar në Juventus David mbyllet me 7 gola në 19 shfaqje. Në fillim të verës do të jetë e para që nga atëherë, por me kalimin e thashethemeve ditëve të tregut të zbehet dhe këmisha Juventino nuk ishte më aq sa mund të duket në fillim. Historia e kohëve të fundit ne e dimë se të gjithë, Davidi bëri thirrje për ndeshjen e kthimit të Ligës paraprake Evropë, dhe Marotta sot në paraqitjen e re sulmuesi i iluzionit se Juventus nga Fabio Quagliarella, David nuk përmend në mesin e grevistëve që janë në dispozicion gjatë Mister sezon, duke mbyllur derën për shpresat e fundit të parë atë ende e veshur xhaketë që ka mbrojtur e lavdëruar të merituar gjithë këtyre viteve të qëndrimit. Italia është një vend i trajnerëve të aftë dhe të gjithë është i mirë në imponuar idetë e tij si më të mençur dhe të vetëm për ekipin tuaj. Ne e specializuar në këtë shumë mirë Juventini ne në vitet e fundit. 13/14 miliona tifozë të bardhë? 13/14 milion ide të ndryshme dhe shumë formacioneve futuristic. Ka nevojë për të bërë atë vetë, ose të lejojë që për mijëra kritikat e operacioneve të tregut më të fundit, çfarë janë interesat më mua është që të përshëndes me respekt dhe dashuri shumë të mostrave të cilat jam rritur dhe sigurisht për të merituar një puthje 'kulmin e gëzimet që na ka dhënë, dhe jo vetëm një njoftim për shtyp si ajo me siguri do të në orët e ardhshme. Është e qartë, unë konsideroj dhe unë e konsideroj garë bombardues, më të fortë! Një kampion i vërtetë! Dhe unë nuk do të thonë atë që askush tjetër nuk, deri sa ju shkruani faqet e historisë, ashtu siç ai e bëri, David Trezeguet. Për ata që e deshi atë, Trezegoal