27 gusht 2010

Quagliarella: udhëtojë në Torino


24 Sipas Sky Sport, Juventus do të mbyllë të blerë nga Fabio Quagliarella. Formulë do të jetë një kredi të shtrenjta për të rreth 4.5 milion më shumë se 10,5 për rikthimin e Napolit sulmues. Marrëveshja duket shumë afër përfundimin e suksesshëm, sepse ekziston një propozim me shkrim nga shoqëria napolitan. 20:21 UPDATE: Sipas Tuttosport, blerjen e Fabio Quagliarella zyrtar mund të vijë pas Napoli el lojës. Kredi prej 5.000.000 peng dhe vendosur në 10: kjo është formula e përdorur nga Juventus për të arritur në 27 vjeç. Aktualisht Bozzo, të arritur me anë të telefonit ANSA.it, thjesht duke thënë: "Unë jam në punë dhe unë jam shumë i zënë" 20:26 UPDATE: Në transferimin e sulmuesit drejt nga Napoli Napoli Juventus Fabio Quagliarella. Për të konfirmuar këtë - mikrofona e Sportit Sky - agjent i qendrës: "Suksesi optimiste e negociatave?" Unë jam gjithmonë optimist - tha agjenti i Giuseppe Bozzo -. ndjehem pozitiv në lidhje me suksesin e negociatave. " 23:27 UPDATE: Të gjitha vendosur për transferimin nga Napoli për të sulmuesi Juventus Fabio Quagliarella. Si shpallur nga tregu eksperti Sky Marzio Gianluca Di, lojtari do të jetë në Torino si e nesër për të mbështetur një mjekësore. Më pas Quagliarella gjithashtu do të mbështesë në sesionin e parë të trajnimit me shokët e tij të ri. Updates 27 gusht: 12:03 UPDATE: Sipas njoftimeve Sport MEDIASET, Fabio Quagliarella do të arrijnë në Torino. Lojtar tani mund të konsiderohet si një lojtar i Juventus, por pret njoftimin zyrtar nga ana e dy kompanive. Përsëri sipas MEDIASET, sulmues i Castellammare shtroj di Stabia në kryeqytetin e Piemontit dhe vetëm në pasdite të bëjë një ritual mjekësor. Quagliarella Kontrata duhet të jetë rreth 2 milion euro. Lojtar, duhet të shkojnë të gjitha për të mirë mund të jenë thirrur për garën e së dielës kundër Barit