22 nëntor 2010

Krasic - Jam i lumtur me rikthimin tim..

Dje Milosh Krasic kishte zhvilluar ndeshjen e pare pas rikthimit nga lendimi, pas nje pauze te shkurte, ka treguar se lendimi dhe pauza nuk e kane ndalur qe ti kthehet formes se tije..

Ne pjesen e pare te ndeshjes, mbrojtesit e Genoas nuk kan pasur zgjidhje per ansorin e Juves, Milosh Krasic icili ishte i pa ndalshem, ne akcionet e tija edhe pse ishte rikthyer nga nje pauze prej dy javesh.

Ai arriti qe te falenderohet nga gjith skuadra, dhe nga stafi i skuadres, e vlefshme per Krasic ishte edhe depertimi i shkelqyeshem pran shenimit te golit te fitores per Juven..

Jam shum i knaqur me ndeshjen e zhvilluar dje.. Edhe pse nuk kisha force ta zhvilloje te gjith ndeshjen - ne pjesen e dyt ishte zavendesuar nga trejneri Del Neri..

Jam shume i lumtur qe jam rikthyer, po ashtu qe kam arritur edhe te shenoj gole ne takimin e pare pas rikthimit nga lendimi.. E gjithe skuadra ka bere nje loje te mire ne nje stadium ku tradicionalisht e kemi te veshtire te luajm..

Tasht na duhet te punojm dhe te permirsohemi edhe me shume ka deklaruar Milosh Krasic pas takimit me Genoan..

Nje pyetje tjeter vjen per Krasic: Gazetat shkruajn se shume shpejt mund te ndodhe qe ne skuadren e juaj te keni futbollistin Boshnjak Edi Dzeko, Komenti i juaj per kete?

Do te doja qe Dzeko te behet banor i Torinos, eshte lejtar i mire, kam pas shansin edhe ta njof, me to jam i bindur qe dot luftonim per titull ne Serie A.