24 nëntor 2010

Mihajlovic: Juve dëshiron Gilardinon

Trajneri i Fiorentinës Sinisa Mihajlovic i është përgjigjur njoftimeve se Juventusi është i interesuar në Alberto Gilardinon, duke deklaruar se ai dëshiron katër lojtarë të Juventusit si këmbim.

Të dy palët do të takohen të shtunën në Serie A ku Mihajlovic diskutoi gjithashtu rreth ndeshjes.

"Ne do të shkojmë atje për të fituar", tha ai të Tuttosport.
"Unë pres që të gjej një ekip shumë të organizuar të Juves.

Ata kanë sulmin më të mirë në kampionat dhe janë në formë shumë të mirë. Ne e dimë se ata mund të na bëjnë jetën të vështirë.

"Bianconerët duan Gilardinon? Atëherë të na japin Krasicin, Chiellinin, Felipe Melon dhe Aquilanin.

"Si do ta ndalim Krasicin? Do të përpiqemi, unë nuk dua të zbulojë më shumë, por unë jam i bindur se ekipi im mund ta ndalojë atë." shtoi Mihajlovic.